måndag 9 februari 2009

Bredbar!?


Bredbar olivolja

Världsnyhet! Bredbar Fransk olivolja från A L´Olivier. För första gången i världen har man lyckats tillverka en naturlig bredbar olivloja. En 100% naturlig produkt. Inga transfetter. Naturligt rik på omega-9(oljesyra) anses vara anti-inflammatorisk. En fantastisk smaksensation! Använd den till matlagning eller som ett nyttigare komplement till margarin och smör på bordet. Produkter från A L´Oliver används av franska kockeliten.


Finns hos Aromboden. Jag är så nyfiken att jag nästan spricker! Många härliga kryddblandningar och annat smarrigt till matlagningen finns också i webshopen.

2 kommentarer:

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Vilken trevlig blogg! Den där mattårtan låter ju fantastisk!
Och jättebra tips med den bredbara olivoljan!
Jag läste också ditt inlägg om ekolådan. Vi fick vår första igår och jag är jätte jättenöjd!
Hälsningar Mikaela

Linda sa...

Tack snälla! Kul med ekolådan :-) Tyvärr fick jag aldrig någon ekolåda pga. svårigheter att leverera långt upp i norra sverige med bibehållen kvalite...